מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק למניעת אלימות נגד נשים


עיריית יבנה ציינה ביום שני 26.11.18 את יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים במופע "גופך הפקר" באשכול הפיס במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי ורעייתו דויה. המופע התיאטרלי והמרגש נגע בליבם של הצופים תוך שהוא משלב עדויות והצצה לעולמן של נשים החושפות על הבמה את סיפורן האישי.
    
מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק  למניעת אלימות נגד נשים
מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק  למניעת אלימות נגד נשים-4 מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק  למניעת אלימות נגד נשים-3 מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק  למניעת אלימות נגד נשים-2 מופע מרגש על ארבע נשים אמיצות ביום המאבק  למניעת אלימות נגד נשים-1

עיריית יבנה מציינת מידי שנה את יום המאבק הבינ"ל למניעת אלימות כנגד נשים. בדברי הפתיחה ציין ראש העיר, צבי גוב-ארי כי מתחילת השנה נרצחו בישראל 23 נשים בידי קרוביהן- עלייה של כ-30% מהשנה שעברה. "למעלה מ-13 אלף נשים נפגעות אלימות טופלו בשנה האחרונה ברשויות השונות.
 
אנו מחוייבים להיות ערים לתופעה ולעקומת האלימות ההולכת וגואה מפאת העובדה שאין כיום טיפול שורשי בתופעה. הנפגעים צריכים להיות מטופלים ומוגנים כאשר המתעללים מורחקים, נענשים ונושאים בתוצאות, לא להפך. רשויות המדינה נדרשות לתת את הדעת על מנת לבלום את המגמה".
ראש העיר הודה לבמאיות המופע דנה דבורין וקרן כהן-ישראלי על העיסוק בתחום והעלאת המאבק למניעת אלימות לסדר היום הציבורי, ליועצת ראש העיר למעמד האישה, אורלי גולנסקי ולמנחה מרינה דורון מפורום מועצת הנשים היישובית.

המופע ``גופך הפקר`` מבית תאטרון פלאטפורמא-מאלימות לאמנות, משלב בדרך תיאטרית עדויות של ארבע נשים המשתתפות בפרויקט בטקסטים אישיים, שירה ונגינה חיה על הבמה. זוהי הצצה לעולמן של נשים החושפות בפני הקהל את סיפורן האישי על אלימות וניצול מיני, אלימות פיסית, נפשית ורגשית. בתום המופע נערך פאנל שאלות ותגובות עם הצופים. באירוע השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, חברי המועצה, דורית בן-מאיר ורועי גבאי, מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, יו"ר ועד העובדים, ציון בן לולו, מנהלי העירייה, תושבים ואורחים.