אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה


בישיבת מועצת העירייה שהתקיימה ביום חמישי האחרון 06.12.18 אושרו פה אחד הצעותיו של ראש העיר, צבי גוב-ארי להקצאת תקציבים לביצוע וקידום פרויקטים בתחום פיתוח וחידוש מוסדות ציבור והשקעות בתחומי התשתיות והתחבורה בכל רחבי העיר.
    
אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה
אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה-4 אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה-3 אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה-2 אושרו תקציבים להקמת שני בתי ספר, ארבעה גני ילדים, פרויקטים תחבורתיים ותמיכה בעמותות בתחומי דת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה-1

המועצה אישרה עדכוני תקציב בסך של כ-20,000,000 ש"ח להקמת בית ספר יסודי ממלכתי אשר ימנה 18 כיתות ומצוי בשלבי בנייה ראשונים. כמו כן אושר עדכון תקציב בסך של כ-13,000,000 ₪ להקמת בית הספר יסודי נוסף אשר ימנה 12 כיתות לימוד (טרום בנייה). בישיבה אושרו תקציבים לבניית ארבע כיתות גני ילדים בסך של 7,500,000 ₪. יצוין כי ראש העיר, צבי גוב-ארי, החליט כי העירייה תבצע מימון ביניים של הפרויקטים הללו, זאת על-מנת לספק מענה לתושבים החדשים, ומתוך תקווה כי מאמציו יסתייעו והמימון יוחזר על-ידי משרד החינוך. עפ"י התכנון מוסדות חינוך עתידים להיחנך בשכונת נאות שמיר כבר פתיחת שנת הלימודים הקרובה - תש"פ.

עוד אישרה העירייה חידוש מבני בבית ספר `סיני` ושיפור הנגישות האקוסטית בסך כולל של כ-1,000,000 ₪, עדכון תקציבים נוספים לטובת שיפוצי קיץ ובטיחות במוסדות חינוך ועוד. בנוסף אושרו עדכונים והשלמות תקציביות בסך של כ-3,000,000 ₪ לטובת פרויקטים תחבורתיים שבוצעו בעיר, כגון הוספת נתיבי תחבורה בכבישים, הרחבת צמתים מרכזיים להקטנת עומסי התחבורה ועוד. כן אושר תכנון הצבת רמזור בשדרות העצמאות בכניסה למושב בן-זכאי והסדרת מגרש חנייה לרכבים כבדים ברחוב הירקון.

• המועצה אישרה את מינויים של חברי המועצה עו"ד מאיר דהן ומנכ"ל העירייה, דוד שטרית לחברי דירקטוריון איגוד ערים לאיכות הסביבה-דרום יהודה. עוד אושר מינויים של חבר המועצה עו"ד תם ליפשיץ ומנהל אגף שפ"ע עופר תורג`מן כחברי דירקטוריון תאגיד המים והביוב "מי יבנה".

• המועצה אישרה את המלצת ועדת התמיכות למתן תמיכה לעמותות שפעלו בשנת 2018 בתחומי הדת, תנועות הנוער, רווחה וקהילה בסך של כ-1,400,000 ₪, זאת בכפוף לעמידה בתבחינים המחייבים.

• המועצה אישרה את הצעת חברי סיעת ש"ס, סגן ראש העיר, פאלי כהן ויהודה דנינו למנות ועדה מייעצת לבחינת התבחינים על-פיהם נקבעת התמיכה המוענקת לעמותות והגשת המלצותיה לוועדה המקצועית. בראש הוועדה יעמוד סגן ראש העיר, פאלי כהן וחבריה יהיו עו"ד תם ליפשיץ, עו"ד דורון מלכה, שחר סימנה ומשה חזות.