עיריית יבנה : 120 סטודנטים יקבלו מלגות


שווה להיות סטודנט ביבנה ! עפ"י מדיניותו של ראש העיר, צבי גוב-ארי מידי שנה מעניקה העירייה מלגות לסטודנטים תושבי יבנה הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה ומתנדבים בקהילה המקומית.
     עיריית יבנה : 120 סטודנטים יקבלו מלגות

השנה תעניק העירייה כ-120 מלגות כספיות בסכומים הנעים בין 700 ₪ ל-5,000 ₪ לכל סטודנט ובסכום כולל של 350,000 ש"ח. המלגה מבטאת את ההערכה ורצונה של העירייה לעודד את הסטודנטים, לסייע להם במימון הוצאות הלימודים בדרכם לרכוש השכלה אקדמית.

מדובר בסטודנטים המתנדבים בקהילה המקומית בתחומים של חונכות תלמידים (פר"ח), התנדבות בספריה העירונית, בארגון מגן דוד אדום, במרכז לטיפול בילדים (מיט"ל), במסגרות האגף לשירותים חברתיים, קידום נוער ועוד.

טקס הענקת המלגות יתקיים ביום שני, 24.12.18 בשעה 18:30 במרכז אשכולות פיס ברחוב האלון במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, יו"ר ועדת המלגות, אלי מזוז וחברי הוועדה.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: "הסטודנטים של העיר מקנים לעצמם שני כישורים חשובים- הן השכלה והן מרכיב של התנדבות ורגישות לאחר. נמשיך להשקיע בחינוך ואני שמח על הזכות שניתנה לנו לסייע לסטודנטים בני העיר. הערכתי לאלי מזוז על תפקודו כיו"ר הוועדה ולחברי הוועדה על העבודה המקצועית".