סטודנטים- זה בשבילכם!
|
אתם הסטודנטים לומדים ומגשימים את חלומכם ובונים לכם קומה נוספת בחברה הישראלית. עיריית יבנה מכירה ומוקירה את השקעתכם ואת רוח ההתנדבות ושמחה להעניק לכם מלגה על תרומתכם החוזרת לקהילה", אמר ראש העיר צבי גוב-ארי אשר נושא החינוך והתקדמות הדור הצעיר חשובה לו ביותר. כזכור, עפ"י מדיניותו של ראש העיר מעניקה העירייה מידי שנה מלגות לסטודנטים בני יבנה הלומדים במוסדות להשכלה גבוהה ומתנדבים בקהילה המקומית. בפתיחת הערב נערך מופע של בית הספר למחול, "אור למחול" בניהולה של רינת דדון. מרכז המחול של העיר יבנה נמנה בין בתי הספר הטובים ביותר לאומנויות הריקוד בארץ ופועל במספר שלוחות בעיר ומיועד לכל הגילאים. יו"ר ועדת המלגות, אלי מזוז ברך את הסטודנטים ואיחל להם המשך הצלחה בלימודיהם. מזוז אמר כי הוא גאה ושמח לעמוד בראש ועדה עירונית אשר שמה לנגד עיניה את דור העתיד של תושבי העיר והודה לראש העיר על תמיכתו המתמשכת בסטודנטים ובחינוך בעיר. הסטודנטית אידו בת חן, מתנדבת בפר"ח ובמד"א ברכה בשם הסטודנטים. בהענקת המלגות התכבדו ראש העיר, צבי גוב-ארי, מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, חברי הוועדה – היו"ר אלי מזוז ויהודה דנינו ומנכ"ל העירייה, דוד שטרית. מלגה מיוחדת על פעילות התנדבותית ייחודית הוענקה לסטודנטית אידו בת חן, אשר התנדבה במסגרת פרויקט פר"ח ובנוסף מתנדבת במד"א כבר 4 שנים. חברי הוועדה הודו לרכזת הוועדה אורלי גולנסקי על פעילותה. |