יום שיא בנושא אורח חיים בריא ובטוח
|
כחלק משלל מהפעילויות הנערכות בנושא נערכה פעילות קהילתית השבוע בה פתחנו את שערי בית הספר לקהל הרחב .במהלך הערב האורחים והתלמידים עברו בתחנות מגוונות בנושא זהירות בדרכים וספורט: בתחנת בטיחות בדרכים תלמידים רכבו על אופניים על פי כללי הבטיחות . בחצר הוצבה תחנת ניידת משטרה בה התלמידים קיבלו הדרכה על חשיבות הכללים והכירו אישית את צוות השוטרים ממשטרת יבנה . התלמידים נהנו מגוון תחנת משחקים ספורטיביים כגון :קליעה למטרה ,שולחנות משחק מעגל מתופפים ,מתנפחים ועמדות לחגירת חגורת בטיחות . כל אלה הופעלו תוך כדי שימוש במושגי זהירות בדרכים כגון : קשר עין, שמירת מרחק, עצור, עבור ומתן זכות קדימה. תחנה נוספת בה השתתפו התלמידים הייתה תחנת היצירה במהלכה יצרו מובייל של תפילת הדרך או הכינו תמרור אישי. את תחנות הפעילו תלמידי כיתה י` בהובלתה של המחנכת אתי סויסא מתיכון גינסבורג כחלק ממחוייבות אישית . האירוע הסתיים בהרקדה המונית ומעגל ריקודי היפ הופ וברייקדנס בהובלת "המרכז לאומניות ריקודי הרחוב " . שיא הערב הסתיים בהגרלה נושאת פרסים. תודה מיוחדת לגב` מירי שמילוביץ רכזת זה"ב וליריב דצינגר מורה לחינוך גופני בבית ספר ביאליק לטבע ומדעים על היוזמה וארגון יום משמעותי ,חוויתי ומלמד. לעיריית יבנה –לראש העיר מר צבי גוב ארי ,למ"מ ד"ר אהוד ויצמן ולבני נסימי על הסיוע בהקמת האירוע ,למשטרת יבנה על ההדרכה המקצועית למר אלי אלוש מנהל הרשת למתנסים בעיר ולצוותו על סיוע בתחנות יצירתיות ומאתגרות. תודה להורי ההנהגה המוסדית והצוות החינוכי שסייעו בהצלחת האירוע. |