יש להם מיל"ה
|
תכנית מיל"ה מהווה שיתוף-פעולה בין תחנת משטרת יבנה, עיריית יבנה ומערכת החינוך. לאור חשיבותה, הטמעת התכנית במערכת החינוך אושרה על-ידי ראש העיר, צבי גוב-ארי, תוקצבה על-ידו והוא מלווה באופן אישי בכל שלביה. מלבד פעולות האכיפה הנגזרות מתוקף חוק, רואה המשטרה חשיבות בעידוד פעולות ערכיות המסייעות לקדם ולסייע לבני הנוער בדרכם לממש את הפוטנציאל הטמון בהם. במסגרת התכנית יזכו התלמידים להכיר את העשייה המשטרתית דרך מפגשים עם אנשי המשטרה, ייחשפו למשימות וייקחו חלק בפעילות בתחום מנהיגות צעירה. בטקס הפתיחה השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, סגן מפקד תחנת משטרת יבנה, רפ"ק אופיר ביטון, מנהלת קרית החינוך, אורית גור-כהן, מנהלת החטיבה, אריאלה כהן, מוביל התכנית, רס"ר בני גרינהיים ולצידו סגן מפקד השיטור העירוני, רס"ב אלי צבאג והמתנדב יואב גד, מפקדת השיטור העירוני, פקד בת-אל סאעת, דובר העירייה, אריאל הלר, המורות סיון בכורי ורחל יעקובי, תלמידים והורים. מ"מ וסגן ראש העיר ד"ר אהוד ויצמן בירך את המשתתפים בשם ראש העיר והודה לאנשי המשטרה, לצוות החינוכי ולהורים התומכים: "החזון של יבנה קובע כי העיר תוביל בכל תחומי החיים ובדגש על תחום החינוך. תכנית זו היא עדות נפלאה להשקעה ולמאמצים שמובילה העירייה בראשותו של ראש העיר להעניק לבוגרינו את מיטב הכלים להצלחה בחיים". ויצמן הודה למפקדי התחנה ולכלל השותפים על עשייה חינוכית וערכית. סגן מפקד תחנת יבנה, רפ"ק אופיר ביטון ציין כי "הפרויקט מהווה שיתוף פעולה ייחודי המשלב בין תלמידים, העירייה, בית הספר והמשטרה ונועד להקנות ערכים של אחריות אישית, הכרת האחר, היכולת להתמודדות עם אתגרים והגברת האמון וחיזוק הקשר עם הקהילה". רס"ר בני גרינהיים ורס"ב אלי צבאג : "בני הנוער נבחרו בקפידה וזוהי לכולנו הזדמנות נהדרת לחוות חוויות ערכיות וחינוכיות בדרך מרתקת". המתנדב יואב גד שילווה את החניכים אמר כי הוא שמח לקחת חלק בתכנית ערכית שכזו והודה לראש העיר ולבית הספר על התמיכה והשותפות. |