לראשונה ביבנה: לחצן מצוקה למנהלי בתי הספר ומנהלות הגנים העירוניים
|
ראש העיר, צבי גוב-ארי: "מדובר בנדבך נוסף במאמץ הכולל שמשקיעה העירייה על-מנת לאפשר מתן שירות יעיל וטיפול מיטבי בכל אירוע חריג. באמצעות המערכת החדשה ניתן לקצר את משך הטיפול באירועים חריגים ולהעביר תמונת מצב מדויקת באופן פשוט ונוח. נמשיך כל העת לפתח ולשפר את השירות העירוני ופעילותם של הצוותים העירוניים". מדובר ביוזמה של עיריית יבנה אשר לראשונה מתקינה בטלפונים הניידים של מנהלי ומנהלות בתי ספר ושל מנהלות הגנים העירוניים אפליקציה עם לחצן מצוקה, משולב וידאו, בו הם יכולים לדווח ולהזעיק עזרה בכל מקרה בו ייתקלו באלימות או סכנה. מדובר בפיתוח של חברת Carbyne אשר בכוונת העירייה לבחון הרחבתו גם לעובדים הסוציאליים שיוכלו לדווח מידית על אלימות, סכנה, מפגעים ועוד. השירות נועד לאפשר קשר מהיר ויעיל עם מרכז השליטוה העירוני וחיזוק הביטחון האישי של צוותי ההוראה והעובדים. האפליקציה מופעלת בקרב כלל מנהלי בתי הספר ולמעלה מ-100 מנהלות גנים עירוניים. החיבור למערכת טכנולוגית חדישה הופכת את מכשיר הטלפון הנייד של המנהלים לכפתור ביטחון ייעודי, אשר ישמש אותם במקרה של חירום ויפנה אותם ישירות למרכז השליטה של העירייה. השירות מותקן על גבי אפליקציית C-NOW של חברת קרביין, ומאפשר להעביר דיווח מיידי על מקרים חריגים, גם באמצעות שידור וידאו חי מבוסס מיקום מדויק, ישירות למוקד החירום העירוני ולהזעיק סיוע וטיפול מהיר על ידי גורמי הביטחון העירוניים. השירות של חברת קרביין מעניק מימד נוסף בחיזוק הביטחון האישי של העובדים באמצעים טכנולוגיים וביכולת של העירייה להגיב למצבים קיצוניים במהירות וביעילות ובכך משפר את הביטחון והבטיחות בעיר. לדברי רועי דונסקוי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי של קרביין ישראל: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם עיריית יבנה. שיתוף פעולה זה מעניק למשתמשים שכבת הגנה נוספת על הקיים וחיזוק בתחושת הביטחון". |