אמא"לה!


הרמת כוסית של הצוות המנהל של פרויקט אמאל׳ה נערכה בשבוע שעבר עם ראש העיר צבי גוב-ארי. במהלך המפגש, הביע ראש העיר את הערכתו לפרויקט ולחשיבותו, ואת תמיכתו בהמשך פיתוחו וחיזוקו בקהילה.
     אמא"לה!

הפרויקט - יוזמה משותפת של מתנ״ס ליפקין-שחק, מתנ״ס נאות שז״ר, מעגל נשים יבנה, יחידת ההתנדבות העירונית ומועדון רוטרי יבנה - ממשיך במתכונתו הנוכחית, במסגרתה בכל יום שלישי ב-10:00 מתקיים מפגש במתנ״ס ליפקין-שחק, הכולל ארוחת בוקר והרצאה מעשירה בתחומים הרלוונטיים לאם ולרך הנולד (בריאות הגוף והנפש, הנקה והתפתחות הילד, העצמה אישית ועוד). בהמשך הדרך, יתסוופו ימי פעילות נוספים, ובתקווה אף יוקם בית חם ותומך לנשים, לקראת ואחרי לידה.