אמא"לה!
|
|||||||||||
| הפרויקט - יוזמה משותפת של מתנ״ס ליפקין-שחק, מתנ״ס נאות שז״ר, מעגל נשים יבנה, יחידת ההתנדבות העירונית ומועדון רוטרי יבנה - ממשיך במתכונתו הנוכחית, במסגרתה בכל יום שלישי ב-10:00 מתקיים מפגש במתנ״ס ליפקין-שחק, הכולל ארוחת בוקר והרצאה מעשירה בתחומים הרלוונטיים לאם ולרך הנולד (בריאות הגוף והנפש, הנקה והתפתחות הילד, העצמה אישית ועוד). בהמשך הדרך, יתסוופו ימי פעילות נוספים, ובתקווה אף יוקם בית חם ותומך לנשים, לקראת ואחרי לידה. |