המסורת ממשיכה לצעוד: אלפים בצעדת יבנה ה-32
|
||||||||||||||||
|
את הצועדים קידם מזג אוויר אביבי והצעדה יצאה לדרך מרחבת איצטדיון הכדורגל העירוני. ראש העיר, צבי גוב-ארי ברך את המשתתפים ואיחל לכולם צעידה נעימה והנאה מיופיה ופריחתה של העיר. הצועדים, מצויידים בשלטים של בית הספר ובמצב רוח מרומם הלכו בשבילי העיר, עברו באתרים ההיסטוריים ונהנו מהפסקה מרעננת שכללה אכילת תפוזים בסמוך לאתר הגשר הממלוכי העתיק שבשכונת נאות-שזר. במהלך הצעדה עברו הצועדים בגל-עד הזכרון בשדרות ירושלים במקום בו ארע תאונת הדרכים בה נהרג יריב רייטר ז"ל. בטקס הסיום בפארק הסנהדרין התקיימו מופעי מחול של רקדני בית ספר אור למחול בהנהלת רינת שצר`ב ורקדני בית ספר לקפוארה פיוז`ו בהנהלת אדם חלפון. עדי רייטר, רעייתו של יריב ואמו של רוני זכרם לברכה הודתה לראש העיר על פעילותו ותרומתו לקיום הצעדה בכל שנה. ראש העיר העניק גביעי הוקרה ותעודות השתתפות למנהלי בתי הספר והודה לכל השותפים בקיום האירוע: מחלקת הספורט בעיריית יבנה בניהולו של שאול דוד, הרשת למרכזים קהילתיים, רשת ערים בריאות, לצוות אגף הביטחון והפיקוח, השיטור העירוני שוטרי תחנת משטרת יבנה ומתנדביה. להתראות בצעדה ה-33. צילומים: עמרם כהן |