הצלחה לקורס גלגלי דרום להנגשת תחבורה לאנשים עם מוגבלות ביבנה


קורס ייחודי שנערך ביבנה סייע להנגיש את התחבורה הציבורית לאנשים עם מוגבלות. בטקס מרגש שנערך במרכז הקהילתי ע"ש ליפקין-שחק העניק ראש העיר צבי גוב-ארי תעודות הוקרה ל-14 משתתפי תכנית "גלגלי דרום".
    
הצלחה לקורס גלגלי דרום להנגשת תחבורה לאנשים עם מוגבלות ביבנה
הצלחה לקורס גלגלי דרום להנגשת תחבורה לאנשים עם מוגבלות ביבנה-2 הצלחה לקורס גלגלי דרום להנגשת תחבורה לאנשים עם מוגבלות ביבנה-1

התכנית המעצימה מאפשרת הנגשת המרחב הציבורי לאנשים עם מוגבלות והיא התקיימה ביוזמת מסד נכויות מיסודם של ג`וינט ישראל ובתמיכתה של עיריית יבנה והרשת למרכזים קהילתיים. בחודשים האחרונים השתתפו החניכים בסדנת הסברה והדרכות בנושאי שימוש בתחבורה ציבורית מונגשת לאנשים עם מוגבלויות, נסיעה בטיחותית, הרצאות, שימוש ברב-קו, שימוש בכסף וקבלת עודף, התמצאות במרחב הציבורי ועוד.

טקס סיום הקורס נערך השבוע במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי, מנכ"ל הרשת למרכזים קהילתיים, אלי אלוש, דובר העירייה, אריאל הלר, מנהלת התכנית, שמרית סוויסה, הרכזת מיקול ספירינט, מתנדבים, חניכים ובני משפחותיהם.

ראש העיר צבי גוב-ארי הודה למובילי התכנית ובירך בחום את החניכים הנרגשים ואמר כי הנחת העבודה שלו היא שהחניכים הם המומחים הטובים ביותר לניהול חייהם וכי המסגרות התומכות יכולות לסייע וללוות. "אין לי ספק כי אנשים עם מוגבלויות יכולים לנווט את חייהם ולהשפיע בצורה נכונה ומדויקת יותר על הסביבה בה הם חיים", אמר גוב-ארי והוסיף כי "הקורס העניק כלים ותמיכה ונועד לאפשר השתלבות טובה יותר בקהילה. נמשיך בפיתוח השירותים לכלל האוכלוסיה מתוך תפיסה האומרת כי ביבנה כל אחד יכול".