בן גוריון: מוקירים ומעריכים את ותיקי העיר יבנה
|
את פניהם קיבלו מועצת התלמידים ונגני כלי הנשיפה שהקסימו את האורחים בנגינתם המקצועית. באולם בית הספר חיכתה להם המקהלה ״כלי קולי״ בניצוחה של המורה ענת קדוש ששרו ממיטב היצירות בקולם הענוג והמרגש. אולם בית הספר עוצב על ידי רכזת החינוך החברתי והמורה לאומנות, יוכי בראשי, וב"ידי הקסם" שלה הפך האולם למחזה מרהיב ואביבי בהשקעה וביצירתיות. הטקס נפתח בדברי תודה, באיחולי בריאות והוקרה לוותיקי העיר ולאחר מכן, הצטרפו תלמידי מועצת התלמידים והמקהלה לאורחים הנכבדים ויצרו פלייסמנטים אישיים צבעוניים שנעטפו בסיום הפעילות והצטרפו לשי והברכות הנוספות שניתנו. "תודה רבה לכם וותיקים יקרים, זכינו לשמוע מכם בשיחות אישיות סיפורי עליה וסיפורי גבורה, סיפורי התיישבות וסיפורי תולדות עירנו. אתם אנשים מופלאים מעין כמוכם", אמרו הילדים. ארוחה כיד המלך סיימה את האירוח הנפלא, מטעמים שהכינו ההורים וצוות בית הספר הונחו כבופה חלבי עשיר ומזמין שסודר באופן חגיגי במיוחד. מנהלת בית הספר, ניצה סלומון-כהן; ״לאורך כל השנה אנו מאמצים את וותיקי העיר וכמעט בכל חג אנו מגיעים אליהם עם המקהלה הנהדרת ומועצת התלמידים לשיר ולברך ובעיקר להודות להם, להוקיר עשייתם רבת השנים למען העיר ולברכם. ברצוני להודות לענת וליוכי שתכננו והובילו אירוח נהדר, תודה לכל הצוות המסייע ותודה מיוחדת להורי בית הספר, שתמיד נרתמים בלב רחב וביד נדיבה. לנו בבית הספר חשוב לחנך לערך הנתינה וכבוד האדם לאורך כל השנה וכך אנו פועלים בדרכים רבות ומגוונות. תודה גדולה לריקי גרשי על פעילותה מעוררת ההשראה ואאחל בשם כל קהילת בית הספר לוותיקי העיר היקרים בריאות איתנה ושנמשיך לקיים את הקשר היקר מפז הזה עמכם לעוד שנים רבות״. |