חוגגים מימונה ביבנה
|
||||||||||||||||
|
במרכז הקהילתי ע"ש ליפקין שחק נערכה חגיגת מימונה בשלל צבעים, מופלטות, עוגיות, מוסיקה ואווירה מרוקאית אותנטית במעמד ראש העיר צבי גוב-ארי. בעשרות בתים ברחבי יבנה החלו עם צאת השבת בחגיגות המימונה המסורתיות. ראש העיר צבי גוב-ארי ורעייתו דויה התארחו בבתי תושבים והתקבלו בחום רב ובסבר פנים יפות. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "המימונה מסמלת את החיבור, השותפות והדלת הפתוחה לכולם ונפלא לראות את תושבי העיר שמחים ומאושרים. תרבחו ותסעדו, חג מימונה שמח!". |