תזמורת הקונסרבטוריון הופיעה ברוסיה
|
||||||||||||||||
|
חוויה של מוסיקה ותרבות: המשלחת מהקונסרבטוריון העירוני ביבנה בניהולו של ראובן גוטמן שבה לישראל לפני כשבוע לאחר ביקור מוצלח במיוחד ברוסיה. המשלחת מנתה 37 נגנים, להקת זמר, מורים למוסיקה והורים וחבריה ביקרו בערים סנט פטרבורג ופסקוב. במסגרת הביקור נפגשו התלמידים מיבנה עם עמיתיהם מבתי ספר למוזיקה וקיימו ערבים מוזיקליים מרגשים אשר כללו הופעות משותפות, סיורים ומאסטר קלאסים. אירוע חגיגי במיוחד נערך בעיר פסחוב בה נערך קונצרט של התזמורת הייצוגית של הקונסרבטוריון ולהקת הזמר שהופיעו בפני תלמידי העיר והקהילה היהודית. האירוע זכה להצלחה רבה והאולם היה מלא עד אפס מקום. במהלך הביקור סיירו התלמידים באתרי מורשת עתיקים ובמוזאונים בסנט פטרבורג וכעת הם מצפים לביקור גומלין. ראובן גוטמן, מנהל הקונסרבטוריון העירוני: "מדובר בחוויה יוצאת מן הכלל לתלמידים שלנו, קבלת הפנים הייתה חמה במיוחד ואנו גאים לייצג את העיר יבנה ומדינת ישראל. קיום קונצרטים בחו"ל הוא חלק מיעדי הקונסרבטוריון בתכנית העבודה והדבר מתאפשר הודות לעידודו של ראש העיר צבי גוב-ארי המעניק תמיכה רבה לקונסרבטוריון ורואה בלימודי המוסיקה יעד מרכזי. התלמידים זוכים לקחת חלק בפעילות מוזיקלית ברמה הגבוהה ביותר. |