ילדי הגנים העירוניים חגגו עצמאות למדינה
|
||||||||||||||||
|
מידי שנה פותחת עיריית יבנה את חגיגות יום העצמאות בטקס חגיגי וססגוני לילדי הגנים העירוניים בפארק הסנהדרין. ביום שישי האחרון מילאו אלפי ילדים את הפארק למופע יום העצמאות, מלווים בהוריהם, הגננות והסייעות, ומרבד הדשא הירוק הפך לכחול לבן עם אלפי הילדים ודגלי ישראל. בשל האירועים הביטחוניים בדרום נאלצה העירייה לבטל את המופע השני שאמור היה להתקיים ביום ראשון לילדי גני טרום החובה. ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את הילדים, הודה בחום לגננות ולסייעות על העבודה המסורה לאורך כל השנה ולכל השותפים בקיום האירוע. "אני שמח לפתוח את הטקס ולראות את ילדי העיר שמחים ומאושרים ביום חגה של מדינת ישראל. תודתי לגננות ולסייעות על עבודתכן המסורה והקניית למידה משמעותית לילדים, חינוך לאהבת הארץ, איכות הסביבה והטבע, סבלנות וסובלנות. חג שמח לכולם!". בעיר יבנה 108 גני ילדים בגילאי 3 עד 6. הילדים הגיעו לטקס בחולצות לבנות, כובע כחול לבן ודגל ישראל, שרו ורקדו עם צמד השחקנים המקומיים והמוכשרים שגיא ויערית לוי שהופיעו בשירים וריקודים לכבוד יום העצמאות בסימן ``מתנה למדינה``. השיר שפתח את המופע "גורל אחד" של הזמרת עופרה חזה ז"ל קיבל משמעות מיוחדת לאור האירועים הבטחוניים בדרום. לאומיות וישראליות הורגשו בכל שיר. חיילי בסיס חיל האוויר תל-נוף הופיעו במפגן דגלים וקיימו מצעד חגיגי להנאת הילדים. תושב העיר, רס"ן איציק סבג מחיל הים הניף את דגל הלאום. בטקס השתתפו ראש העיר, צבי גוב-ארי ורעייתו דויה, מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן, חבר המועצה, אלי מזוז, מנכ"ל העירייה, דוד שטרית, סמנכ"ל הסתדרות המורים, גבי שמעון, יו"ר הסתדרות המורים באיזור, יוסי סבג, מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי, מנהלת מחלקת גני הילדים, רוחמה בן-אליעזר, מנהל הרשת למרכזים קהילתיים, אלי אלוש, יו"ר ועד העובדים, ציון בן-לולו, מפקחים ואורחים נוספים. הטקס נחתם בהצלחה ובהרגשה של התרוממות רוח, התרגשות וגאווה ישראלית. |