מחבקים את חיילי צה״ל


בבית הספר למוסיקה מצטיינים בשירה ובנגינה וכמובן גם בתרומה לקהילה.
    
מחבקים את חיילי צה״ל
מחבקים את חיילי צה״ל-4 מחבקים את חיילי צה״ל-3 מחבקים את חיילי צה״ל-2 מחבקים את חיילי צה״ל-1

תלמידי כיתה ב2 בבית הספר בן גוריון למוסיקה יחד עם הוריהם והמחנכת שחף אבירם הגיעו ביום חמישי 2/5/19 לרחבת קבלת הפנים בתחנת רכבת מערב בעיר לקבל בברכה ובהתרגשות את החיילים שלנו שירדו מהרכבת כל אחד ואחת לדרכם.
היוזמה המדהימה הנה חלק משלל יוזמות התנדבותיות המאפיינות את בית הספר. כל כיתה בחרה לעצמה במהלך השנה מקום בקהילה להגיע ולהתנדב, לתרום ולהודות, להביע הערכה והוקרה.

וועד כיתה ב2 החליט השנה לאמץ את מנקי רחובות עירנו ואת חיילי צה״ל. בפורים הם כבר הגיעו לתת משלוחי מנות וברכות למנקי הרחובות והפעם הגיע תורם של החיילים - לקראת יום הזיכרון לחללי צה״ל ונפגעי פעולות האיבה ולקראת יום העצמאות ה71 של מדינת ישראל.

תלמידי הכיתה הכינו שלטים ענקיים וברכות אישיות וועד הכיתה יזם, תיאם מול הנהלת הרכבת, רכש פרחים והוביל את ההתנדבות הכל כך מרגשת הזו.
מחנכת הכיתה, שחף אבירם; ״זוהי זכות שלנו כמחנכים וכהורים ללמד מהי תרומה לקהילה ומהם הערכים שלנו כחברה מחבקת החושבת על האחר. ההכנות בכיתה, היציאה מהכיתה אל מרחבי הקהילה והמפגשים המרגשים שווים יותר מאלף מערכי שיעור בתחום מפתח הלב. הילדים לוקחים חלק משמעותי וחווים הלכה למעשה את מהות הנתינה לזולת. מועצמים ונרגשים מהמעמד שהזדמן להם על ידי ההורים ובית הספר״.

תארו לכם; ילדים בני 7 מחכים עם עיניים נוצצות מהתרגשות לפגוש את החיילים היורדים מהרכבת.....

כל חייל/ת שירדו מהרכבת קיבלו פרח וברכה אישית. הילדים קראו לעברם ״תודה״, ״תודה לכם שאתם שומרים עלינו״, ״אתם אמיצים״ ועוד מילים מרגשות.
והחיילים בתגובה בחיוך רחב, בתפיחה על השכם, ליטוף קל על ראשי הילדים, חיבוק.... נבוכים ונרגשים כאחד על המחווה וההפתעה.

אין ספק, כי אחר הצהרים הזה יזכר היטב לכל מי שבאקראי או שלא במקרה היה נוכח ושותף למחזה המופלא שהתרחש היום בתחנת הרכבת בעיר.
מנהלת בית הספר, ניצה סלומון-כהן: ״כמידי שנה כל כיתה בבית הספר לוקחת על עצמה תחומי התנדבות בקהילה. בית ספר קהילתי מחוייב לקהילה בה הוא פועל ואנו בבית הספר מאמינים, כי החיבור הזה יותר ממחייב הוא מעצים ומלמד, חושף ומרגש, מפגיש את הילדים בסיטואציות שהיום-יום אינו מזמן להם. אין ספק, כי המפגש עם הקהילה והתרומה לחברה מעורר מודעות לאחר, קבלת השונה, מרגש ומלווה באמפטיה והוקרה - כך שלכל הערכים האלו יחדיו ישנו ערך מוסף החוצה את גבולות הכיתה.

תודה רבה להורי בית הספר, תודה לוועד ב2 על יום מרגש מאוד עבור החיילים ועבור תלמידנו. הילדים היום למדו שיעור לחיים - אמירת תודה! וששום דבר אינו מובן מאליו.... דווקא בימי זיכרון אלו כל כך חשוב שילדינו ידעו שחיילנו שומרים עליהם וכי הם חיים כאן, בארץ ישראל, בביטחון המגיע להם.

ולכם חיילי צה״ל שלנו היקרים, אבקש באופן אישי להודות לכם על כל מה שאתם עבורנו בכל דקה בכל ימות השנה, לילות ובקרים, שימרו על עצמכם! חג עצמאות שמח לכם ולבני משפחותיכם. המשיכו בדרככם הנאמנה וחיזרו אלינו בריאים ושלמים. נזכור לעולם את הנופלים ונאחל חג עצמאות שמח לכל בית ישראל. אמן״.