בן גוריון: מרכינים ראשם לזכר קורבנות השואה


שכבת ה עם המחנכות ברוריה וזהבה החליטו השנה להפוך כל שם וכל זיכרון לאישי ומיוחד בפני עצמו
     בן גוריון: מרכינים ראשם לזכר קורבנות השואה

רגע לפני הצפירה, הגיעו לכלל הכיתות תלמידים נציגי שכבת ה ומיד לאחר הצפירה הציגו, הקריאו ושיתפו בזיכרון של נספי השואה והדליקו נר זיכרון

ההגעה לכיתות, הבמה האישית, האינטימיות שנתנו לנספים וקריאת הדברים מול התלמידים קרוב ובאופן אישי היו מאוד מיוחדים ומעוררי התרגשות

לאחר מכן, קיימו תלמידי שכבת ה טקס מכבד שחיבר בין הנושא החשוב לבין הייחודיות המוסיקלית כאשר את הטקס ליווה תלמיד הכיתה, לירן יצחק,  וניגן בחצוצרה

בסוף יום הלימודים חילקה שכבת ה לכלל תלמידי בית הספר נרות נשמה עם שמות הנספים לקחת הביתה. להדליק. להיזכר. ולא לשכוח

מנהלת בית הספר, ניצה סלומון - כהן: ״זכרון השואה הנו אבן דרך בחינוך הילדים. עם שלא מוקיר את ההיסטוריה שלו יתקשה לראות את עתידו... מחובתנו החינוכית, הערכית והיהודית לשמר, לספר, להוקיר, לזכור ולא לשכוח לעולם את מאורעות הזוועה הללו של השואה. אין מילים, בשום שפה, לתאר את העוולות חסרות הרחמים, שעוללו הנאצים חסרי הלב לנשים, גברים, ילדים וטף.

מחובתנו המוסרית והאנושית לזכור ולעולם לא לשכוח. תודה רבה לתלמידי שכבת ה והמחנכות על הטקס המרגש וההגעה לכל כיתה וכיתה ותודה מיוחדת ליוכי בראשי על מרחבי למידה עשירים, מלמדים והנוגעים בלב. יהי זכרם של קורבנות השואה בלבנו תמיד. 

לעולם לא נשכח״.