הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה


בתחרות ``המשפחה הספורטיבית`` של יבנה שנערכה ביום שני 20.5 השתתפו כ-100 משפחות! הזוכים ייצגו את יבנה באירוע הגמר הארצי של המשפחה הספורטיבית של ישראל.
    
הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה
הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה-5 הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה-4 הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה-3 הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה-2 הצלחה לאירוע "המשפחה הספורטיבית" של יבנה-1

למעלה מ-1,500 תושבים השתתפו באירוע הפנינג ספורטיבי שאירגנה עיריית יבנה בפארק החבלים שברחוב הדוגית במסגרת שבוע ספורט ישראל. הילדים וההורים נהנו ממתחם פעילויות ספורט בליווי מדריכים מקצועיים, מתקן מתנפח אתגרי, מסלולי מכשולים, עמדות הפעלה של ספורט אתגרי, מופעי מחול ואקרובטיקה וצעדה קהילתית משותפת. האירוע נערך ביוזמתו של ראש העיר, צבי גוב-ארי, לעידוד התושבים לעסוק בספורט ולקדם חיים פעילים ובריאים.

משתתפי תחרות ``המשפחה הספורטיבית`` התחרו בשתי קטגוריות וכולם עברו בהנאה גדולה את מסלול המשפחתלון- מסלול מכשולים מתנפח, מרוץ שליחים משפחתי ומסלול מכשולים קרקעי. המשפחות הזוכות בקטגורייה "הורה וילד": מקום ראשון - משפחת חזן, מקום שני- משפחת ששון, מקום שלישי- משפחת סויסה. בקטגוריה "משפחה מורחבת": מקום ראשון- משפחת ברהני, מקום שני - משפחת טובול, מקום שלישי - משפחת פרייפלד. הזוכים העפילו לגמר הארצי שיתקיים באוקטובר בנתניה. המשתתפים קיבלו חולצות ממותגות ופרסים מתנת מרכז הקניות "רוגובין" ובתי העסק שבמתחם.

באירוע לקחו חלק חברי קבוצת "קהילה נגישה" ונכים על כסאות גלגלים בהובלת עידן סלומי ואחראי הקבוצה גדי מנקין (050-2153013). זוהי הזדמנות לקרוא לנכים ובעלי מוגבלות מיבנה להצטרף לקבוצה לפעילות במתנ"ס נאות-שזר לפעילות ערב חינמית בכל יום שלישי בשעה 18:00 עם מתנבדים מיוחדים. המשתתפים יהנו מהליכה נעימה בטבע וכיבוד במתנ"ס. הקבוצה משתתפת בכל הפעיליות העירוניות בעיר, טיולים ברחבי הארץ, הרצאות ועוד.

מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן מסר את ברכתו החמה של ראש העיר למשתתפים והודה לכל השותפים בארגון האירוע. "אנו רואים חשיבות בקידום אורח חיים בריא לתושבים כחלק מתכנית יישובית מותאמת לכלל האוכלוסיה. אני שמח לראות את ההשתתפות הגדולה ומזמין את כולם להמשיך ולהשתתף באירועים העירוניים", אמר ויצמן.

האירוע נערך בהובלת המחלקה לספורט בעיריית יבנה בהובלתו של שאול דוד והרשת למרכזים קהילתיים בניהולו של אלי אלוש, בשיתוף משרד התרבות והספורט, עמותת הפועל, מתנ"ס ליפקין-שחק ומתחם רוגובין.