שיא הרגש


קהל רב השתתף במוצ"ש 25.5.19 בפתיחת התערוכה "מישהו שומע אותי" בגלריה הסדנה לאמנות ביבנה אותה אוצרים רוני ראובן ורויטל צור.
    
שיא הרגש
שיא הרגש-5 שיא הרגש-4 שיא הרגש-3 שיא הרגש-2 שיא הרגש-1

עשרים אמנים יצרו על-פי טקסטים המתייחסים לרגשות ולתובנות המתמודדים עם משא חייהם ושל החווים את מכאובם מההיבט הטיפולי ומהראייה האישית משפחתית. דיאלוג מרתק נרקם בתערוכה בין אמנים יוצרים למטופלים, בני משפחתם ומטפלים.

מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן ברך את המשתתפים בשמו של ראש העיר צבי גוב-ארי והדגיש את חשיבותה של התערוכה להעלאת המודעות והסובלנות לאנשים המתמודדים עם קשיים רגשיים וצרכים מיוחדים.

התערוכה היא תוצר של שיתוף פעולה בין הסדנה לאמנות לתכנית "עמיתים" אשר מטרתה סיוע בשיקום והחלמה של אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית.

שירה אלישר, בתה של האמנית יפעת אלישר המציגה בתערוכה ריגשה את הקהל בשירתה, ומפגשים מרתקים נוצרו בין האמנים לכותבי הטקסטים והקהל. התערוכה זכתה לתגובות רבות והותירה את הקהל עם טעם של עוד לחוות ולהיחשף. מומלץ לבקר בתערוכה המוצגת עד 21.6.