חיילי צה"ל? עיריית יבנה מפנקת אתכם!


שבוע ההוקרה הארצי לחיילי צה"ל מתקיים בקרוב ועבור עיריית יבנה זו הזדמנות מצוינות לומר לחיילים שלנו- "תודה"!
     חיילי צה"ל? עיריית יבנה מפנקת אתכם!

עיריית יבנה שמחה להשתתף באירועי שבוע ההוקרה ומזמינה את חיילי צה"ל, תושבי העיר, למופע של הזמר יהודה פוליקר ולהקתו שיתקיים ביום ראשון, 11 ביולי 2019 בשעה 21:00 באמפי יבנה.

חיילי צה"ל תושבי העיר ייהנו מכרטיסים במחיר מוזל של 30 ₪ (במקום 100 ₪) בדשא, בהצגת חוגר ותעודת זהות ביום המופע בקופת האמפי. ההטבה מיועדת לחיילי חובה בלבד ומספר המקומות מוגבל.

ארגון `יחד למען החייל`, הגוף המאוחד של קרן לב"י והאגודה למען החייל, בשיתוף צה"ל מקיימים זו השנה השלישית את – "תודה! – שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל". מטרת שבוע ההוקרה היא להוקיר תודה והערכה לחיילי החובה בצה"ל ובגופי הביטחון השונים על פועלם ומסירותם לשמירה על ביטחון מדינת ישראל.
במהלך שבוע ההוקרה יינתנו הטבות בבתי העסק ברחבי הארץ ויתקיימו מופעים, ימי כיף ועוד. כמו כן, עשרות רשתות מובילות יציעו לחיילים הטבות צרכניות מיוחדות בהצגת תעודת חוגר.

לפרטים על הטבות בשבוע ההוקרה היכנסו לאתר העירוני או לאתר http://www.toda4idf.org.il/