מאות ילדים ובני נוער מחנה הקיץ של תנועת הצופים


מאות חניכי תנועת הצופים ביבנה משתתפים בימים אלה במחנה חופשת הקיץ המתקיים ביער לימונים הסמוך לעיר צפת. "ילדים המעורבים בפעילות בתנועת נוער גדלים להיות אזרחים תורמים, פעילים ואכפתיים כלפי קהילתם", אמר ראש העיר, צבי גוב-ארי.
    
מאות ילדים ובני נוער מחנה הקיץ של תנועת הצופים
מאות ילדים ובני נוער מחנה הקיץ של תנועת הצופים-3 מאות ילדים ובני נוער מחנה הקיץ של תנועת הצופים-2 מאות ילדים ובני נוער מחנה הקיץ של תנועת הצופים-1

כ-350 חניכים נמרצים בגילאי 10 עד 18 לוקחים חלק במחנה שהפך למסורת יפה ולחלק בלתי נפרד מהפעילות הצופית של שבט `רעות` המקומי. השנה נערך המחנה בסימן "מהפכות" וכמיטב המסורת לקחו החניכים חלק בהקמת המחנה, בניית המתקנים והמתחמים המרשימים. במהלך המחנה, המהווה שיאו של תהליך הערכות הנמשך כשלושה חודשים, מתקיימים פעילות חברה, גיבוש, סדנאות העצמה ואתגרים, יצירה ועוד.

אורח מיוחד במחנה היה ראש העיר, צבי גוב-ארי שהפתיע השבוע את החניכים והגיע לביקור במחנה בלוויית מנהלת קרית החינוך ע"ש גינסבורג, אורית גור-כהן. ראש העיר נפגש עם החניכים, שמח לשמוע על חוויותיהם והתרשם מהעשייה החינוכית הענפה. גוב-ארי שיבח את ראש השבט החדש, שוקי מיכאלי, רכזות השבט, הדס ברבי ומיכל סעדון, הגזבר דדי קונפורטי, והודה ראש הנהגת שורק בצופים, יגאל שטיינמיץ המלווה זה שנים ארוכות את הפעילות של התנועה בעיר. "בכוונתי להציב יעדים חדשים לבתי הספר להגברת ההצטרפות לתנועות הנוער. ילדים המעורבים בפעילות בתנועת נוער גדלים להיות אזרחים תורמים, פעילים ואכפתיים כלפי קהילתם. אני שמח לראות את הפעילות הענפה בתנועת הצופים ותבנועות הנוער האחרות ביישוב ונמשיך להשקיע את המשאבים הנדרשים לטובת הרחבת הפעילויות", אמר ראש העיר.