בהצלחה בטסט! עיריית יבנה הקצתה עמדות חדשות ונוחות לנבחנים במבחני הנהיגה (טסטים)
|
|||||||||||
|
בשנה האחרונה נושא מבחני הנהיגה (טסטים) עבר לידיים פרטיות לאחר רפורמת משרד התחבורה בנושא. החברה שזכתה במכרז שכרה משרד במתחם המסחרי ``קרסו`` ביבנה, כך שהיציאה לטסטים הייתה מהחנייה התת-קרקעית של המתחם. מורי הנהיגה בעיר והתלמידים פנו לאחרונה לעירייה בבקשה לסיוע מאחר והיציאה מהמתחם לביצוע המבחן המעשי (הטסט) פוגעת בתלמידים – בשעת המבחן, כגון זינוק בעלייה, שדה ראייה וכו`. חבר המועצה, עו"ד מאיר דהן פנה בנושא לראש העיר, צבי גוב-ארי אשר הנחה לבדוק את הנושא ולאתר חלופות מתאימות שיקלו על הנבחנים והמורים. מחזיק תיק התחבורה, מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן ומטה התחבורה והבטיחות איתרו חלופה מתאימה בשדרות הציונות והעירייה הקצתה ארבעה תאי חנייה לטובת היציאה לטסטים – דבר אשר יקל מאוד על תלמידי הנהיגה. |