|
|
|
|
|
150 תושבים השתתפו ביום שני השבוע בהרצאה הראשונה בסדרה "יבנה - היסטוריה לכולם" בספרייה העירונית בשיתוף רשות העתיקות. ד"ר איתמר טקסל סיפר על יבנה דרך היהודים, השומרונים, הנוצרים והמוסלמים שחיו בעיר מימי הבית השני ועד עליית האיסלאם. את ההרצאות יוזמת עיריית יבנה והן פתוחות לציבור ללא תשלום. ההרצאה הבאה תתקיים ב-27.1 בשעה 19.30 עם ד"ר אלי הדד וליאת נדב זיו שיספרו על חידושים ארכיאולוגים מהחפירות האחרונות. אל תחמיצו.
|
|
|
|
|