מנהלת חדשה לבית הספר החמ"ד הרמב"ם


מנהלת בית הספר, מרים בר-אשר, הודיעה הבוקר (ו`, 17.1.2020) לצוות החינוכי ולהורים על סיום עבודתה בעקבות מינויה לתפקיד במשרד החינוך. במקומה מונתה עפ"י החלטת ראש העיר צבי גוב-ארי המנהלת החדשה סיוון שער, תושבת יבנה בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי המשמשת כיועצת חינוכית בביה"ס אביר יעקב מזה 12 שנים.
     מנהלת חדשה לבית הספר החמ"ד הרמב"ם


במכתב מרגש להורים בבית הספר הצומח הרמב"ם כתבה בר-אשר "ההורים יקרים, לשמחתי (וברגשות מעורבים) קיבלתי תפקיד מאתגר וחדש במערכת החינוך. מתוך כבוד והערכה לשותפות בינינו, אני מבקשת לפנות לכל אחד ואחת מכם באופן אישי ולומר תודה. ברצוני להביע את הערכתי העמוקה לכל אחד ואחת מכם על שנתתם בידי את היקר מכל – ילדיכם, ועל האמון שנתתם בי. על השותפות, על השיח והדיאלוג למען ילדינו. ברצוני להודות לצוות החינוכי המסור על העשיה היומיומית המקצועית ושפועל בביה"ס מתוך שליחות ומסירות רבה.

לאגף החינוך על הליווי והתמיכה, ולראש העיר, מר צבי גוב-ארי שהחינוך נמצא בראש מעיניו. אני מסיימת את תפקידי כמנהלת ביה"ס הרמב"ם ויוצאת לדרך חדשה. אלווה את המנהלת הנכנסת ככל שאדרש על מנת לשמור על רצף חינוכי ומתן מענה מיטבי. אני יוצאת בתחושת שלמות וסיפוק ומאחלת לכם, לצוות ביה"ס, לילדכם הצלחה רבה בעז"ה ויהי השם עמכם. שלכם, מרים בר אשר".

מנהלת בית הספר החדשה סיוון שער, תושבת יבנה, בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי. שער שימשה בהצלחה כיועצת חינוכית בביה"ס "אביר יעקב" מזה 12 שנים ובנוסף מילאה תפקידים נוספים במערכת החינוך, בתחומי היסודי, העל-יסודי ועם נוער בסיכון.

ראש העיר צבי גוב-ארי הודה לבר-אשר על עבודתה המסורה ואיחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה. ראש העיר בירך את המנהלת החדשה ואמר כי הוא בטוח ביכולתה לקדם את התלמידים ולהוביל את בית הספר להצלחות ולהישגים.