עיריית יבנה תסבסד את הקייטנה של פסח
|
הקייטנות של החגים מיועדת לתלמידי בתי ספר בכיתות א`-ג` ולילדי הגנים העירוניים והן יתקיימו החל מיום שלישי, ה-31.3 ועד יום שני ה-6.4. מדובר בחמישה ימים של קייטנה (ללא יום שישי) בין השעות 7:30 עד 13:00. הורים אשר ילדיהם רשומים לצהרון אינם נדרשים לתשלום ואינם נדרשים לרישום נוסף. ילדים אשר במהלך השנה אינם רשומים בצהרונים יוכלו להינות מהקייטנה בעלות של 200 ₪ בלבד. במסגרת הקייטנה תתקיים התכנסות, תכנית פדגוגית מגוונת והעשרה לימודית-ערכית וחוגים. ההרשמה תתבצע באופן אינטרנטי בין התאריכים 5-19.3 באתר העירוני ובאתר המתנ"ס. כזכור משרד החינוך הודיע לאחרונה לרשויות המקומיות כי בפסח הקרוב לא יפעלו מסגרות של בית ספר של החגים בשל העדר תקציב מדינה מאושר. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "ההחלטה של משרד החינוך שלא לממן את ``בתי הספר של החגים`` בחופשת פסח, זאת על רקע אי-כינונה של ממשלה בישראל, מהווה מעמסה כבדה על ההורים העובדים. אין לי ספק כי הפעלת הילדים בימי החופשה חיונית ביותר ומהווה פתרון לאלפי הורים עובדים לעבור את החופשה במינימום הוצאות. בדיון שקיימתי החלטתי על סבסוד עירוני להפעלת המסגרות בחופשת הפסח לילדי כיתות א`-ג` וילדי הגנים העירוניים. כך נקל על המעמסה הכספית ונעניק לילדים חוויות והנאה בחופשה". |