בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות


שלוש תערוכות חדשות נחנכו במוצאי שבת האחרונה בגלריה הסדנה לאומנות ביבנה במעמד ראש העיר צבי גוב-ארי ובהשתתפות עשרות אמנים, שוחרי תרבות ואמנות מיבנה וסביבתה. התערוכות של האמן אבי עזרא, הצלם ותושב יבנה, איציק גייר והאמן מיכאל בן-אבו יוצגו עד ה-25.3 ומומלץ לבקר בהן.
    
בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות
בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות-4 בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות-3 בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות-2 בסדנה לאמנות ביבנה נפתחו שלוש תערוכות חדשות-1

הגלריה לאמנות ביבנה הפכה בשנים האחרונות למשכן בו מוצגות תערוכות מתחלפות של מיטב אמני ישראל והעיר. מבקרים רבים ושוחרי אמנות עכשווית מכל רחבי הארץ פוקדים את הגלריה המציגה תערוכות מפתיעות ומעניינות.

במוצ"ש נחנכו בגלריה העירונית שלוש תערוכות מרתקות השופכות אור על יצירתם של האמנים המשתתפים. בפתיחת התערוכה הופיעו זמרות הקונסרבטוריון העירוני, נעם אלבס וסופי לוין, בקטע מתוך `פאנטום אופרה` ו`ג`וני`.

ראש העיר, צבי גוב-ארי, הרואה בסדנה מוסד תרבותי וחינוכי חשוב בחיי העיר, בירך את האמנים והאורחים וסקר את התערוכות. גוב-ארי: "שלוש התערוכות מייצרות עושר אמנותי והנאה גדולה למבקרים. בתערוכתו של אבי עזרא, באוצרותה של חנה ברק-אנגל, ניתן להבחין כי אבי ממעט להשתמש בפרטים כמו גם בצבעים. הדבר מבליט את תכני הציורים ואת ההסתכלות הנוקבת על סביבתו. התערוכה `אל האינסוף` של איציק גייר באוצרותו של רוני ראובן, מציגה צילומים המעצבים עולם מרתק של האורבני לצד הטבעי, שילוב של חדוות האובייקט וטשטוש המרחבים, מציאות לצד דימיון ואכן איציק מוביל אותנו אל האינסוף. בעבודתו של האמן מיכאל בן-אבו באוצרותו של דורון פישביין, שזורים מסעות ומשאות, דימוי מופשט של דיוקן האמן נושא המשא, תנועת הטבילה המאופיינת בדרך של פנימה והחוצה ותנועת משא מטפיזי הנוצר מתוך הכלום".

הצלם היבנאי איציק גייר אשר זוהי לו תערוכת ביכורים, בירך בשמם של האמנים: "הרבה שנים צילמתי מבלי להבין לעומק את הנושא ולפני כמה שנים קיבלתי מתנה מדהימה מהילדים שלי - קורס צילום. נפתח לי עולם חדש ונחשפתי למושגים חדשים - טכניקות, יכולות וקומפוזיציות. המצלמה הולכת איתי לכל מקום וביבנה עירנו היפה והמיוחדת צילמתי אלפי תמונות, חשפתי אותן ברשתות החברתיות וקיבלתי פירגון. ברצוני להודות לרעייתי ולילדי המשתפים פעולה עם `שיגעון` הצילום שלי, לראש העיר שלנו צבי גוב-ארי שמאפשר במה ליוצרים בני העיר, למנהל הסדנה רוני ראובן ולכל האנשים הטובים שעזרו לי להגיע לרגע זה".


פורסם ב-09.03.2020