מנהלת גן ברוש נבחרה ל"מורת המאה"


מנהלת גן ברוש ומובילת אשכול החמ"ד ביבנה, אהובה אזולאי, נבחרה לקבל את אות "מורת המאה`` לשנת הלימודים התש"ף מטעם מינהל החינוך הממלכתי-דתי במשרד החינוך. הפרס הוענק על היותה יוזמת ופורצת דרך חינוכית, על הקניית ערכי חברה ותורה, התחדשות פדגוגית ומקצועיות.
     מנהלת גן ברוש נבחרה ל"מורת המאה"

בטקס חגיגי שנערך ביום ראשון 8.3.20 בהיכל התרבות יד-בנימין הוענקו אותות הוקרה ל"מורי המאה" בחינוך הממלכתי-דתי במעמד שר החינוך, ח"כ הרב רפי פרץ ומנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב.

ראש העיר, צבי גוב-ארי ברך את הגננת בחום על הישגה המרשים: "מערכת החינוך העירונית התברכה באנשי חינוך מן המעלה הראשונה המובילים את ילדי העיר למצוינות תוך הקניית ערכים לחיים. הגב` אזולאי העוסקת במלאכת החינוך במשך 33 שנים וחינכה דורות לתפארת העיר, ראויה להערכה רבה על מקצועיותה ומסירותה תוך אמונה ביכולות תלמידיה להצליח ולהתקדם".

אהובה אזולאי היא מנהיגת חינוך מזה 33 שנה בגן חמ"ד ברוש. לצד ניהול הגן היא ממלאת גם תפקידי הדרכה, מטפחת ומקדמת כל ילד מתוך יחסי קרבה ואיכפתיות. היא מצעידה את ילדי הגן למיצוי סגולותיהם האישיות ברוח "לב לדעת-ידע מצמיח חינוך", ומחדירה בתלמידיה סקרנות ושאיפה לרכוש ידע ולצמוח להיות לומדים עצמאיים. אהובה מקדמת דרכי הוראה-למידה חדשניות ובכללן שיטות למידה בלתי פורמלית, ומפתחת תכניות להעצמה הכוללת הקניית כלים ומיומנויות נדרשות.