בשל הקורונה: לא יתקיימו טקסי זיכרון בבתי העלמין


 
הטקסים המסורתיים המתקיימים ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה צפויים להתקיים במתכונת שונה, זאת בשל ההנחייה האוסרת ההתקהלויות שהטיל משרד הבריאות.

     בשל הקורונה: לא יתקיימו טקסי זיכרון בבתי העלמין

 
בשל משבר הקורונה הוחלט השנה על ביטול הטקסים בבתי העלמין.
 
אנו מקדימים וקוראים למשפחות חללי מערכות ישראל ופעולות האיבה להקדים את ההגעה לבתי העלמין לפני יום הזיכרון.
 
על-מנת למנוע הדבקה לא תתאפשר כניסה לבתי העלמין ליותר מעשרה אנשים בחלקה.
 
במקום יוצב "משמר נר" של חיילי צה"ל לצד אבוקת זיכרון, משמר כבוד וחזן צבאי עם אמירת קדיש.

ראש העיר, צבי גוב-ארי: "יום הזיכרון לבנינו ובנותינו הוא יום בו תושבי הארץ חווים את הכאב אשר המשפחות השכולות חיות עימו מרגע ההודעה המרה. אנו חבים חוב עצום ובלתי נמדד לכל אותם הנופלים ולמשפחותיהם- את החובה לקיים כאן מדינה שתהיה ראויה להקרבה של הנופלים. חרף המגבלות אשר נועדו להבטיח את בריאות הציבור, כולנו נתייחד, נזכור ונבטיח לשמור על מדינת ישראל טובה, מלוכדת וחזקה. אני ממליץ למשפחות היקרות להקדים את ההגעה לבתי העלמין לפני יום הזיכרון בתקווה לימים יותר טובים שיבואו".