עיריית יבנה מזמינה את האזרחים הוותיקים להתאוורר בפארק
|
|||||||||||
|
בימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 10:00-08:00 יפתח פארק הסנהדרין עבור האזרחים הוותיקים. במקום ניתן יהיה לקיים פעילות גופנית ולהתאוורר במרחב הפתוח. בשעה 08:00 תתקיים פעילות ספורטיבית עם מדריכים מקצועיים שיפעילו את האזרחים הוותיקים. כמובן שהפעילות תתקיים בהתאם לכללי משרד הבריאות תוך הקפדה על מרחק של 2 מטר מאדם לאדם. בעירייה קוראים לתושבים לכבד ולא להגיע לפארק בשעות אלה. במקום ישהה פקח וצוות מטעם האגף לשירותים חברתיים. "אנא התחשבו בתושבים הוותיקים שלנו ואפשרו להם ליהנות מההתאווררות באופן בטוח, בכך שתימנעו מלהגיע לגנים אלו בשעות המוקצות להם", אומרים בעירייה ומוסיפים כי חובה להגיע עם מסיכות ורצוי גם בקבוק מים וכובע. פורסם ב-06.05.2020 |