יבנה זוכרת ומצדיעה
|
|||||||||||
|
בטקס השתתפו מ"מ וסגן ראש העיר, ד"ר אהוד ויצמן , מחזיק תיק העלייה והקליטה, מנהלת אגף שירותים חברתיים, שירה רייניץ, מנהל מטה קליטה, יעקב אנגדאו, דובר העירייה, אריאל הלר ובני משפחות. ביום זה מעלים על נס את תרומתם של 1.5 מיליון היהודים שלחמו במלחמת העולם השנייה בצבאות בעלות הברית וביחידות הפרטיזנים, ובהם חצי מיליון יהודים שלחמו בצבא האדום של רוסיה הסובייטית. יותר מ-250,000 חיילים יהודים נהרגו במלחמת העולם השנייה, רובם חיילים בצבא האדום וביחידות הפרטיזנים. כ-200,000 לוחמים יהודים זכו באותות הצטיינות על לחימתם. פורסם ב-10.05.2020
|