מיום חמישי, 14.5: השוק העירוני ישוב לפעילות


עם קבלת החלטת הממשלה המאפשרת את חידוש הפעילות בשוק העירוני ביצעה העירייה שורה של פעולות להתאמת המקום לסוחרים ולקונים.
     מיום חמישי, 14.5: השוק העירוני ישוב לפעילות

במקום בוצעו פעולות היערכות לפתיחת השוק וניקיון יסודי, תליית שלטי הסברה, התקנת מדבקות רצפה במטרה לשמור על מרחק בין הקונים, הפעלת כריזה עם הנחיות לשמירה על בריאות הציבור ועוד.

ראש העיר, צבי גוב-ארי אישר את חידוש הפעילות במטרה לאפשר לתושבים לבצע את קניותיהם במקום וכן לסייע לסוחרי השוק. "אני קורא הן לסוחרים והן מהקונים להקפיד על ההנחיות ולנקוט במשנה זהירות. פקחי העירייה יפעלו לוודא שמירה על ההנחיות ולהבטיח קנייה בטוחה, בריאה ונעימה".

מפעילי השוק פועלים לעמידה בכל הכללים המחייבים הנוגעים להפעלת שווקים כפי שנקבעו ע"י משרד הבריאות.

*בכניסה תוצב עמדה לבדיקת חום.

* הנכנסים יחויבו לעטות מסיכה ולשמור על מרחק בין אחד לשני.

* יוצבו עמדות חיטוי אלכוג`ל.

הציבור מתבקש להישמע להנחיות הסדרנים.
 
פורסם ב- 12.05.2020