תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה


תלמידי שכבה ה` בבית הספר האקולוגי בניהולו של שוש גופשטיין למדו במהלך חופשת הקורונה במסגרת הלמידה מרחוק את נושא "חקר החלל" בהובלת המורה רחל בסר. התלמידים הונחו ליצור דגמים ומיצגים של החלל בהתאם לנלמד ובאמצעות המיצגים יצרו את התערוכה "חקר החלל".
    
תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה
תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה-4 תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה-3 תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה-2 תערוכת חקר בחלל בבית הספר האקולוגי ביבנה-1

להעשרת הלמידה בכיתות הנמוכות, תלמידי שכבה ה` הזמינו את תלמידי כיתות א` עד ד` לסיור בתערוכה ולהרצאה בנושא חקר החלל שהועברה על ידי התלמידים.

ביום שלישי השבוע (2/6) הוזמנו תלמידי שכבה ג` לתערוכה ולהרצאה. תלמידי כיתה ה` הסבירו על הקשר בין החלל, הגלקסיות וכוכבי הלכת. בהרצאה הם סיפרו את סיפורו של האסטרונאוט הישראלי אילן רמון, המשימה של המעבורת ואסון מעבורת קולומביה והסבירו על תרומת טכנולוגיית חקר החלל לחקר היקום ולבני האדם.

לסיום התלמידים צפו בסרטונים הנוגעים לעולמם האישי כגון איך מכינים פיצה בחלל, איך מצחצחים שיניים בחלל ואיך ישנים בחלל?

הצוות החינוכי והתלמידים מודים לרכזת המעבדה של בית הספר האקולוגי, ומחנכת כיתה ה` 1, רחל בסר, על הנחיית התלמידים בבניית הדגמים והמיצגים, הקמת התערוכה ועל הנחייתם בהרצאה שניתנה לתלמידים הצעירים.

"התלמידים שלי היו מרותקים ונהנו מאוד וגם אני נהניתי. יישר כח לתלמידי כיתה ה` ולמורה רחל, הפעילות הייתה מקסימה. היה מרתק ומעשי ", ציינה אחת ממחנכות ג`.
פורסם ב-03.06.2020