למידה אינטראקטיבית


נכון ששנת הלימודים הסתיימה ממש עכשיו אבל בעיריית יבנה כבר עובדים על השנה הבאה. ביום שלישי נערכה במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי חשיפה של מערכת למידה אינטראקטיבית מבית חברת "דינמיקלאס" בבית ספר בן גוריון יבנה. יבנה מובילה חדשנות חינוכית וזוהי דרך נוספת לפתרונות למידה מתקדמת בשילוב תנועה ומשחק. עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה תצא העירייה לדרך עם פיילוט בארבעה בתי ספר ובהתאם לתוצאות יוחלט לגבי הפעלת התכנית בכל בתי הספר בעיר.
 
פורסם ב-01.07.2020 

     למידה אינטראקטיבית