|
|
|
|
|
המוסך מקבל רכבים פרטיים ונותן שרות ללקוחות במיגוון טיפולים בעלות נמוכה ובמתן שרות מקצועי ביותר, כאשר הרווחים מחולקים לתלמידים אחת לחודש (דמי ייצור).
ביוני 2020 המוסך קיבל אישור ממשרד התחבורה לתת שרות וטיפול לרכבים היברידיים וחשמליים. בכך אנו חושפים את התלמידים לתחום הרכב החדיש. מעבר לכך, המוסך הפך למוסך הראשון שמכשיר בני נוער בפועל לטיפול ברכבים היברידיים.
המוסך בביה"ס "ארזים" נותן שרות ומענה גם ללקוח עוגן "קבוצת שלמה" והוא משמש מוסך הבית של החברה. מרגע קבלת האישור המיוחל חברת "קבוצת שלמה" אישרה לבעלי הרכבים ההיברידיים שברשותה לטפל ברכבם במוסך הנמצא בביה"ס "ארזים". מיותר לציין, שבכך דמי הייצור לתלמידים גדל.
בני הנוער, שנרשמים לביה"ס מתחילים לטפל ברכבים כבר בשבוע הראשון של הלימודים. הם מתנסים בכל סוגי הרכבים ומיגוון הטיפולים. הכל תחת פיקוחו של מנהל המוסך מר אריאל רובין, בעל רישיון לניהול מוסך, רישיון למיזוג רכב, הסמכה לרכבים היברידיים (03 MIT פרנקפורט, גרמניה) ותואר שני במינהל מערכות חינוך.
|
|
|
|
|