תגמול של אלפי שקלים למורים בחטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך עש גינסבורג


מורי החטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך ע"ש גינסבורג יזכו במענקים בגין הישגי בית הספר בהיבט הלימודי, החברתי והערכי לשנת הלימודים תש"ף.
    
תגמול של אלפי שקלים למורים בחטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך עש גינסבורג
תגמול של אלפי שקלים למורים בחטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך עש גינסבורג-3 תגמול של אלפי שקלים למורים בחטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך עש גינסבורג-2 תגמול של אלפי שקלים למורים בחטיבות העליונות באולפנה לבנות ובקרית החינוך עש גינסבורג-1

עובדי ההוראה בבתי ספר יזכו לתגמול כספי בהתאם להישגי בתי הספר. הקריטריונים להצטיינות נוסחו בין משרד החינוך לבין ארגון המורים במסגרת הסכם "עוז לתמורה". מורי בתי הספר יזכו למענק חד פעמי (ביחס להיקף משרתם) בסכומים שנעים בין 6,238 ₪ ועד כ-8,300 ₪.

טיפוח המצוינות בקרב המורים והתלמידים מהווה אחד היעדים המרכזיים. המורים התבשרו השבוע כי יזכו לתגמול כספי, חד-פעמי, בסך אלפי שקלים, בהתאם להישגים אליו הגיע בית ספרם. ההישגים הינם תוצאה של מאמץ מתמשך, השקעה עקבית של תלמידים ומורים ועבודת הצוות בבית הספר המקדמת את היושרה הבית ספרית, טוהר הבחינות והאמון במורים. התגמול הדיפרנציאלי מחזק ומתמרץ את קידום ערך המצוינות כאורח חיים, בהיותו מחושב גם על-פי אחוז השיפור בהשוואה לנתוני הכניסה למערכת החטיבה העליונה ולא על פי הציון הסופי בלבד.

האולפנה לבנות בניהולה של ענת כהן אשר זכתה השנה גם בפרס החינוך הארצי דורגה בקבוצת ההישג הגבוה ביותר (דרגה 1) וכל מורה יתוגמל בסכום של כ-8,300 (בהתאם לאחוז המשרה). אחוז הזכאות לבגרות באולפנה עמד השנה על 100% וזו הפעם השנייה שמורי האולפנה זוכים בתגמול בדרגה 1.

קרית החינוך ע"ש גינסבורג בניהולה של אורית גור-כהן דורגה בדרגה גבוהה (דרגה 2) וכל מורה יזכה לתגמול בסך של כ-6,238 ש"ח (בהתאם לאחוז המשרה).

ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את מנהלת האולפנה, ענת כהן, את מנהלת קרית החינוך, אורית גור-כהן וצוותי המורים: "אין תחליף למורים ומנהלים מעולים היודעים להציב יעדים, לתכנן ולהגיע. אני גאה בצוותי החינוך של העיר, הישג זה מהווה אות הערכה לעשייה החינוכית המעמיקה


של צוות המורים ומערכת החינוך היישובית. אנשי החינוך ראויים להוקרה והערכה בהיותם מחוללי שינוי, מקדמים את התלמידים והתלמידות, משפיעים ותורמים לעיצוב דמותה של העיר והמדינה. אני גאה במורי העיר המאמינים בחינוך ככלי בעזרתו ניתן לפתח בתלמידים את היצירתיות, את דרכי ההבעה שלהם, להעשיר את עולמם השכלי אך לא פחות חשוב מכך את עולמם הרגשי ודמיונם".
 
 
צילום: ראובן קסטרו