הודעת ראש העיר יבנה - מתווה חזרה ללימודים
|
|||||||||||
|
גם בשעה זו נמשכת ההערכות של אגף החינוך, מנהלי/ות בתי הספר, צוותי החינוך והמינהלה, במאמץ משותף להבטיח חזרה בטוחה ונעימה של התלמידים לכיתות. תלמידי כיתות א`-ג` ישובו ללימודים של חמישה ימים בשבוע בחלוקה לקפסולות. תלמידי כיתות ד` ישובו ללמידה של לפחות ארבעה ימים בשבוע, בהתאם לתכנית בית-ספרית, ובחלוקה לקפסולות. צהרונים - על מנת להעניק מענה מלא לכלל ילדי הצהרונים תוך מאמץ מרבי לצמצום עירבוב הקבוצות (עד שלוש קבוצות קבועות מאותה שכבת גיל בלבד ולא יותר מ- 28 ילדים), החלטתי לתקצב באופן מלא למשך חודש את המימון הדרוש להפעלת המסגרות, כולל הקבוצות הקטנות וכיתות ג`, אשר הפעלתם אינה מכוסה על ידי הממשלה. הודעה תימסר להורים בצורה מסודרת. בשלב זה תלמידי כיתות ה`-ו` ימשיכו בלמידה מקוונת מרחוק עפ"י מערכת הלימודים הבית ספרית. אבקש להזכיר לילדיכם את ההנחיות החיוניות של עטיית מסכה בכל השיעורים ובהפסקות, הקפדה על היגיינה אישית ו שמירת מרחק אחד מהשני. שיתוף הפעולה של כולנו יבטיח קיום שגרת לימודים ככל הניתן. כעת, עם החזרה לבית הספר ובכלל, אבקש מההורים לגלות יתר ערנות ולשים לב לאתגרים הרגשיים העומדים בפני ילדנו, אשר חלקם משקיעים בעת הזו משאבים רגשיים בהתמקמות החברתית, לצד החשש המלווה את הלמידה בצל איום הקורונה. איתור וזיהוי ילדים במצוקה ובסיכון יאפשרו מתן מענה רגשי וטיפולי בהתאם לצורך, כאשר הצוותים המקצועיים עומדים לרשותכם וישקיעו בחיזוק הרווחה הנפשית והחוסן האישי של הילדים הזקוקים לכך. השירות הפסיכולוגי חינוכי עומד לרשותכם בתמיכה, ליווי והדרכה על-ידי פסיכולוג/ית חינוכית וניתן לפנות בדרך קלה, דיסקרטית ונוחה>>> https://bit.ly/2HCYzHT הערכתי מעומק הלב לכלל השותפים במלאכה הנשגבת של חינוך הדור הבא ובניין עתידה של מדינת ישראל. תודתי נתונה לחברי הנהגת ההורים היישובית על המעורבות האישית והתמיכה של כל אחת ואחד מהם למען ילדי העיר. המשך שנת לימודים מוצלחת, פורייה ובריאות איתנה לכולם שלכם, צבי גוב-ארי ראש העיר |