עיריית יבנה מתירה פעילות ספורטיבית במגרשי הספורט הציבוריים


בהערכת מצב שנערכה ביום רביעי 11.11.20 הנחה ראש העיר, צבי גוב-ארי, לפתוח לשימוש את מגרשי הספורט הציבוריים עד השעה 23:00.
     עיריית יבנה מתירה פעילות ספורטיבית במגרשי הספורט הציבוריים

כזכור, בשל נתוני התחלואה הגבוהים שנרשמו בעיר עד לאחרונה, הוחלט בעירייה כי המגרשים ימשיכו להיות סגורים גם בתום תקופת הסגר, זאת במטרה להפחית את סיכוי ההדבקה כתוצאה מהתקהלויות. בעירייה העדיפו לנקוט במדיניות מבוקרת, ובמקרים מסוימים אף להחמיר את ההנחיות של משרד הבריאות. מדיניות זו הוכיחה את עצמה כנכונה לאור הירידה הדרמטית בתחלואה בעיר והפיכתה לעיר ירוקה עפ"י מתווה הרמזור. נכון להיום מספר החולים המאומתים עומד על 16 בלבד כאשר לפני כחודשיים עמד מספר החולים על כ-470 תושבים.

פתיחת מגרשי הספורט הציבוריים תעשה באופן מבוקר ותוך פיקוח על הנחיות התו הסגול.

להלן ההנחיות לשימוש במגרשים:

פעילות גופנית עממית במסגרת כללי ההתקהלות - עד 20 אנשים בשטח פתוח.

יש לשמור על מרחק שני מטרים בין האנשים.