בטיחות בדרכים יבנה
|
בימים אלה בהתאם להנחיית ראש העיר, צבי גוב-ארי, ובהובלת ד"ר אהוד ויצמן, סגן ומ"מ ראש העיר, מתקיימות פעילויות הסברה וחינוך בקרב תלמידי כיתות א`-ב` בבתי הספר היסודיים המועברות באמצעות הזום. התוכנית מעוברת על ידי חברת "אושרה הפקות" אשר הקימה אולפן מיוחד לצורך קיום שידורים חיים ומופעים חינוכיים אינטראקטיביים לבתי הספר. המופע עוסק בהעברת מסרי בטיחות בדרכים, מעברי חצייה, רכיבה על אופניים ונסיעה בטוחה. ביום שישי האחרון התקיימה פעילות זום כסיכום לשבוע הבטיחות בדרכים בית הספר "אביר יעקב" בשיתוף מספר גני ילדים. מנהל בית הספר, שי עובדיה ציין כי הפעילות זכתה להצלחה רבה ולשיתוף פעולה מלא של התלמידים. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "אנו רואים את הגברת הפעילות בתחום הבטיחות בדרכים בקרב ילדי העיר כמשימה עליונה שמטרתה שמירה על חיי אדם, מניעת תאונות דרכים וחינוך להתנהגות בטיחותית וסובלנית. צמצום מספר התאונות נמצא בראש סדר העדיפות העירוני וליצירת אקלים חברתי למאבק בתאונות דרכים יש מרכיב חשוב במשימה זו. נמשיך בהטמעת שינויים התנהגותיים בקרב הציבור, לרבות תלמידי העיר, חינוך לאחריות אישית וחברתית והעצמת הצוותים החינוכיים העוסקים בתחום זה. תודתי למחזיק תיק התחבורה, ד"ר אהוד ויצמן על הובלת הנושא והמאמץ לקדם מטרות אלה, לאגף החינוך, מחלקת התחבורה והבטיחות בדרכים ולכלל השותפים במשימה זו". |