פרס חמ"ד וחסד לשנת תשפ"א יוענק לבית הספר "היחידני" ביבנה
|
מגפת הקורונה הביא הזדמנויות רבות של חשיבה על ערבות הדדית, עשיית חסד, דאגה לזולת תוך מציאת דרכי עבודה ותהליכים חדשניים ומותאמים למציאות המשתנה ולטיפוח ``זהות ציונית דתית``. מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך הציג את נבחרת בתי הספר הזוכים באות חמ"ד וחסד לשנה זו. במחוז המרכז זכו שלושה מוסדות חינוך: בית הספר היחידני ביבנה, תיכון עתיד בראש העין וגן איריסים בקרית עקרון. מנהלת בית הספר היחידני, שני ברזילי אמרה כי "בית הספר מחנך ברוח חזון החמ"ד לערכי עם-תורה-ארץ, לחיים של נתינה וחסד, שליחות ועשייה. צוותי ההוראה, ההורים ותלמידי ``יחידני`` עסוקים בחלק מזמנם בחסד בתוך הקהילה ובנתינה לחברה. עשייה זו, גם בתקופה זו, מביאה עימה סיפוק רב ושמחה כי אנחנו מצליחים להטמיע ערכים חשובים אלה בקרב תלמידינו" |