שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"



אחרי סגירה ממושכת עקב ההגבלות, אנו שמחים להזמינכם לבוא ולראות שלוש תערוכות ממשיכות בגלריה הסדנה לאמנות.

    
 שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות                                                                            "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"
 שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות                                                                            "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"-4  שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות                                                                            "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"-3  שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות                                                                            "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"-2  שלוש תערוכות בגלריה הסדנה לאומנות                                                                            "ארכיאולוגיה של זהויות", "על הסלק לבדו" ו"בארות וכדים"-1

"ארכיאולוגיה של זהויות" - תערוכה זוגית לשני האמנים הוותיקים דב אור-נר בציור, וזאב קרישר בפיסול. חברי קיבוץ חצור הנושאים עמם את משא השואה. במסע אל העבר, במציאות שונה ובמבט אל הלא נודע. בתערוכה יוצגו גם עבודותיו של דב אור-נר שנוצרו בהשפעת המגפה בסדרה "ידידתי, קורונה" בה מוצגת הקורונה כאשה פתיינית.

האמנית תושבת יבנה עליזה יבין תציג את התערוכה "על הסלק לבדו". הסלק בעבודותיה מקבל משמעות מעבר לגוף של צמח אלא גם לגוף חי של יצור עם זנב אשר הגיע ממעמקי האדמה בצבעים ירקרקים רעננים עד אדומים עזים המרושתים בנימים כמו מערכת כלי דם אדומים.

בקיר האמן "בארות וכדים" מציגה האמנית אורה בריל ציורים של שני דימויים בעקבות עבודותיה של הקרמיקאית היללה חייטוב ז"ל, הכד התפתח לכלי מיכל שיש בו פונקציה אשר לא ממומשת והבאר הסתיידה והתאבנה, המים יבשו והמידע נאגר.
כניסה בתיאום טלפוני מראש.

אוצר: מנהל הסדנה לאמנות, רוני ראובן.
הסדנה לאמנות, יבנה. שד` דואני 25, טל`: 08-9435512 נעילה: 29.12.20.