100 תלמידים מיבנה קיבלו מחשב במסגרת תכנית "מחשב לכל ילד"
|
|||||||||||
|
ראש העיר אישר את תכנית מחשב לכל ילד במסגרתה חולקו המחשבים לילדי העיר במימון משותף של העירייה ומשרד ראש הממשלה. המחשב הינו אמצעי מרכזי וחשוב בעולם הטכנולוגי והעתידי ועל כן חשוב ואפשר לתלמידים חשיפה לעולם זה ולמניעת פערים. השימוש במחשב נועד למטרות לימוד, פיתוח חשיבה יוצרת והתחברות למאגרי מידע. המחשבים חולקו לאחר הליך מיון וקביעת זכאות בוועדת היגוי אשר קבעה את סדרי העדיפויות לחלוקה תוך התייעצות עם אגף החינוך ומנהלי בתי הספר. חשוב לציין כי כל ערכת מחשב כוללת הדרכה, חומרה, תוכנה, אחריות ושירות. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "המיזם תורם לחשיבה יוצרת, צמצום הפער הדיגיטאלי ומאפשר לתלמידים לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע. בעידן של היום המחשב והאינטרנט אינם מותרות, אלא כלי עבודה הנחוץ ללמידה ולעבודה". ראש העיר הודה לצוות אגף החינוך על התגייסותם למאמץ שיאפשר לתלמידים, שאין בבתיהם מחשב, להתחבר לעולם המידע, לרכוש מיומנות טכנולוגית ולהגדיל בכך את סיכוייהם להצליח בעתיד. |