שני עשורים של הצטיינות בתחרות עיר יפה ונקייה
|
השיפוט בתחרות הארצית "קריה יפה בישראל יפה" של המועצה לישראל בחן מגוון נושאים כגון חזות העיר, טיפוח המרחב הציבורי, איכות הסביבה, מיחזור, גינות משחקים, תשתיות, חינוך לסביבה וקיימות, התנדבות, יוזמות ייחודיות, פעילויות חברתיות ועוד. התחרות הינה כלל ארצית ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, ומטרתה להגביר את המודעות ברשויות המקומיות, לטיפוח חזותן והעלאת איכות החיים והסביבה. שופטי התחרות ביקרו בעיר לפני מספר חודשים, התרשמו מהפעילות העירונית המקיפה ומההשקעה הרבה של העירייה בתחומים אלה. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "העיר יבנה נושאת את דגל איכות הסביבה כדרך חיים והיא עיר של גנים, עצים ופרחים, סמל ליופי ולסביבה ירוקה. ההערכה והניקוד הגבוה בתחרות הערים היפות הינם ביטוי להשקעתנו רבת השנים בטיפוח חזות העיר, בפיתוחה ובקידומה לרווחת תושבינו. נמשיך לפעול ברוח זו על מנת שתושבי העיר ייהנו מאיכות חיים גבוהה ויהיו גאים בביתם ובעירם. תודתי והערכתי למנכ"ל העירייה, דוד שטרית, למנהל אגף שיפור פני-העיר, עופר תורג`מן, למנהלי המחלקות ועובדי האגף על העבודה היומיומית והמאמץ הניכר המושקע על-ידם, אשר פירותיו נראים לעין בכל רחבי העיר. יחד נמשיך לשמור על יבנה יפה, נקייה, מטופחת וירוקה". |