יום מעשים טובים בלשכת ראש העיר
|
|||||||||||
|
"ביום זה כל תלמידי ביה"ס וצוות המורים מוקירים את פועלו של ראש העיר שלנו, צבי גוב-ארי על עשייתו ודאגתו למען תלמידי ביה"ס ורווחתם, על הראייה והשקעה ללא לאות בדור העתיד", כתבו התלמידים. יום המעשים הטובים מהווה הזדמנות נפלאה לתלמידים, להורים ולצוות החינוכי להוקיר ולהעריך את פועלם של כל נותני השירות לאורך כל השנה. ראש העיר צבי גוב-ארי הודה בחום לתלמידים על המחווה המרגשת. "אני חש גאווה ושמחה להיות ראש עיר של ילדים נפלאים כמותכם", אמר גוב-ארי והוסיף "תודתי לצוותי החינוך על עשייה חינוכית מקצועית ומסורה למען תלמידי יבנה". |