הישגים ופרסים למגמת התקשורת בקרית החינוך ""גינסבורג""
|
בתחרות היצירה הצעירה הארצית של משרד החינוך לקחו חלק תלמידים ממגמות טכנולוגיות תקשורת מכל רחבי הארץ. בתחרות משתתפים פרויקטים של בוגרי המגמה, והשנה, חרף מגבלות הקורונה והקשיים שהביאה על העבודה בבית הספר בכלל, ובמקצועות מעשיים בפרט, הצליחו התלמידים, בהנחיית צוות המורים המסור, להגיע להישגים מקצועיים מרשימים ביותר. הסרט "ציונה", של אודליה גלאור זכה במקום השלישי בקטגוריית "דוקו". אודליה מציגה את סבתה מלאת החן בצורה מלאה כאשר כל סצנה וכל פריים הם מלאכת מחשבת של אסתטיקה ויופי. קישור לסרט הסרט העלילתי "מציאות מדומה" משקף את החרדות והפחדים בחברה המודרנית, שבה כולנו מצולמים באופן בלתי פוסק ונעקבים על ידי הממשל וחברות הטכנולוגיה הגדולות. צוות ההפקה כלל את מור מוסקוביץ -עורכת, ענר דניאל - צלם , לידור דנינו - מפיק ואור הורביץ -בימוי. אור הורביץ קיבלה פרס על בימוי הסרט. בדברי התודה של אור לשופטים אמרה כי המסקנה שלה מהסרט היא שאומן צריך לדעת לחבק את הפחדים שלו. קישור לסרט ניתן לצפות בכל הסרטים בערוץ היוטיוב של מגמת תקשורת - חפשו ביוטיוב "גינסבורג הפקות" תכנית הרדיו "נטייה בכפייה" שהופקה על ידי זיו שלג ויובל עזריאל זכתה בפרס על ההפקה. התכנית עוסקת בנושא הנפיץ של טיפולי ההמרה ומטפלת בו באופן אינטליגנטי ומקיף, וכוללת גם ריאיון עם יניב וייצמן, מייסד ארגון איגי. ברכות לתלמידות והתלמידים שלקחו חלק בתחרות, כל הכבוד לזוכות ולזוכים ולמנהל המגמה, עידו אשד והמורים דוד קשטן ובר פריינטה. מנהלת קריית החינוך ע"ש גינסבורג, טלי דרור: "מדובר בהישג חינוכי מרשים ביותר המוכיח פעם נוספת כי המגמה שלנו מובילה וזוכה להערכה בקנה מידה ארצי הודות לצוות מורים ותלמידים המשקיעים מאמץ ומגיעים יחד לתוצרים ראויים ביותר. אנו גאים בהישגיהם". |