בבית ספר איינשטיין ביבנה ציינו את יום השפה העברית
|
||||||||||||||||
|
התלמידים עברו בתחנות ועסקו בפעילויות העשרה לשוניות במגוון נושאים: חלקי דיבר, גלגל עברית, שם המספר, ראשי תיבות, חידושי מילים, מילים נרדפות ומנוגדות, חרוזים, ניבים וביטויים ועוד. בבית הספר הודו למורה לחינוך גופני הדר סולומון-פוקס, לרכזת החינוך הלשוני, שוש פלד ולתלמידיה, כיתה ה` 4, על הכנת פעילויות מעשירות, מאתגרות, משעשעות ומעניינות, שזימנו למידה משמעותית וחוויתית. מנהלת בית הספר, דקלה שגיא סיפרה כי: "העשרת השפה היא אחת המטרות החשובות בבית ספרנו ובזכות יום שיא זה זכו התלמידים ללמוד מילים חדשות, להעשיר את שפתם ולשפר הישגים בתחום השפה". (26.12.21)
|