נחנכו שישה מידיבוסים עירוניים חדשים לשיפור רווחת הנוסעים ביבנה
|
לאחר בחינה יסודית שכללה פרמטרים רבים בתחום הבטיחות והנוחות לנוסע ולנהג, בחרה החברה להצטייד באוטובוסים עירוניים מדגם `איסוזו סיטיפורט` ו`איסוזו נובוסיטי לייף`. ה`סיטיפורט` הינו אוטובוס עירוני מודרני נמוך-רצפה, שמאות יחידות מסוגו נעים בהצלחה בכבישי ישראל מזה כארבע שנים ומעל 1,000 ברחבי אירופה. `איסוזו נובוסיטי לייף` הינו מידיבוס עירוני נמוך-רצפה: אידיאלי לנסיעה בפרברי הערים וברחובות צרים. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "העיר יבנה מובילה בשמירה על איכות הסביבה וזהו חלק משמעותי מהמחויבות של כולנו למתן שרות טוב יותר. בשלב הבא יכנסו לשירות אוטובוסים חשמליים ואני שמח שחברת אלקטרה-אפיקים נרתמה למשימה ולחזון של שימוש באוטובוסים בעלי אנרגיה חלופית. השאיפה שלנו להגביר את תדירות הנסיעות בתחבורה הציבורית בעיר ובכך לייתר את הצורך בשימוש ברכב הפרטי". ראש העיר הודה למשנה לראש העיר בתחום התחבורה והממונה על התחבורה, ד"ר אהוד ויצמן על הובלת הנושא לייעול שירותי התחבורה הציבורית בעיר והמאמצים המושקעים לקידום תחום זה ולעמיחי לוי ומוטי פנחסי ממשרד התחבורה על שיתוף הפעולה הפורה והחזון המשותף להעצמת השימוש בתחבורה הציבורית. עודד כהן, מנכ"ל אלקטרה אפיקים: "הצטיידות החברה באוטובוסים ומידיבוסים מהמתקדמים בעולם תשפר באופן משמעותי את רמת השירות ללקוח. הנהלת העיר בראשותו של צבי גוב-ארי פועלת ללא לאות לקידום התחבורה הציבורית בעיר ועידוד התושבים לעשות שימוש בתחבורה זו. במהלך השנה הקרובה נמשיך להצטייד באוטובוסים חדשים נוספים לרווחת תושבי העיר, לרבות אוטובוסים חשמליים. אנו פועלים נוכח הרחבת היקפי הפעילות בקווי השירות במטרה לשפר את חווית הנסיעה של הנוסע". (28/12/21)
|