ועדת הביטחון דנה באירועים שהפרו את השלווה
|
|||||||||||
|
חלק ניכר מהישיבה עסק באירועים הפליליים החמורים שאירעו בימים האחרונים והפרו את השלווה והשקט המאפיין את יבנה. בישיבה ניתנה סקירה ע"י מפקד תחנת משטרת יבנה, סנ"צ שי גז אשר התייחס לפעילויות המגוונות של המשטרה לנוכח האירועים החמורים והן בשגרת התחנה. במשטרה רואים בחומרה רבה את האירועים המטופלים על-ידי ימ"ר מרכז כולל עיבוי משמעותי של כוחות משטרה מיחידות מיוחדות. חברי הוועדה שלקחו חלק בישיבה הם שחר סימנה ורועי גבאי. מנהל אגף הביטחון והחירום, ציון דויד, סקר את התכניות והמוכנות של מכלולי העירייה בתחומים השונים ועידכן כי העיר ממשיכה בהערכות מתמדת לשעת חירום. בנוסף דנו בוועדה על חשיבות אכיפת הקורונה בעיר והמאמץ של גורמי השיטור והפיקוח לצמצום התחלואה. יו"ר הוועדה עו"ד דורית בן-מאיר, ציינה כי ראש העיר, צבי גוב-ארי פועל באופן נמרץ מול גורמי האכיפה והחוק לטיפול יסודי ומעמיק, החל מרמת התחנה והשיטור העירוני וכלה בצמרת פיקוד המשטרה והמשרד לבטחון פנים. חברי הוועדה איחלו הצלחה למפקד התחנה הנכנס *סנ"צ שי גז* ולמפקד היוצא, סנ"צ שלומי בן-שטרית שסיים את שירותו בעיר. בן-מאיר: "אין לי ספק שפעילות הכוחות תניב פירות חיוביים. תודתי לראש העיר על הובלת העיר והמערכת העירונית להישגים חרף התקופה המאתגרת בה כולנו מצויים, למ"מ וסגן ראש העיר חיים מסינג על שיתוף הפעולה והסיוע בכל הנדרש. ראוי לציין את פעילות ראש אגף הביטחון והחירום ואנשיו אשר פועלים ללא לאות בתקופה מאתגרת זו, לחברי הוועדה ולכלל גורמי הביטחון בעיר שוטרים, פקחים, מתנדבים ועובדי העירייה הפועלים למען כולנו". (27.01.22)
|