ימי חשיפה ורישום לכיתות ז" בסימן הרחבת מגמות הלימוד בבתי הספריבנה אירחה את תחרות הרובוטיקה FTCקבוצת אלמוג מאכלסת שני מגדלים ראשונים בפרויקטיבנה מציינת את חודש הגישור העירוני במגוון פעילויות של דיאלוג והידברותעיריית יבנה מובילה בימים אלה פעילות ושיח בנושא
|
בימים אלה פורסמו להורים ולתלמידים הלומדים השנה בכיתות ו` מגוון המסלולים ומגמות הלימוד שיפעלו בשנה הבאה בחטיבות הביניים בזרם הממלכתי והממלכתי-דתי. ראש העיר צבי גוב-ארי, המחזיק בתיק החינוך אמר כי "מערכת החינוך עומדת בחזית החדשנות בתחום החשוב לנו ביותר והוא בניית הדור הבא של העיר והמדינה. כחלק מתפיסה זו אנו ממשיכים לחדש ולהרחיב את היצע המסלולים ומגמות הלימוד בבתי הספר: רובוטיקה, פרחי רפואה, מדעי ההנדסה (במסלולים של בינה מלאכותית ואווירו-חלל), סייבר והנדסת תוכנה הם רק דוגמא למגמה של העמקת הידע וההתחדשות אותה אנו מובילים. לצד כל אלה יפעלו מגמות ייחודיות בתחומי התאטרון, מחול, מוסיקה, ספורט, תקשורת ועוד". ראש העיר הודה לאגף החינוך בראשותו של עשהאל שריר, למנהלי בתי הספר ולצוותי החינוך "העושים עבודתם מתוך תחושת שליחות ומסירות שאין שנייה לה". בתי הספר אולפנת יבנה והישיבה התיכונית נריה יפעלו בשנה הקרובה תחת הרשת הטכנולוגית-מדעית של אורט ישראל המובילה פדגוגיה חדשנית לצד קידום מצוינות אישית. התלמידים וההורים מוזמנים להיחשף למגוון המסלולים, לקחת חלק בימי החשיפה בחטיבות הביניים, להתרשם מההיצע ולבחור את הנתיב המתאים ביותר. עוד פרטים (16.2.22)
|