קול קורא- מיחזורית בקבוקי משקה בבניין המשותף
|
|||||||||||
|
העירייה תתקין את "מחזורית בקבוקי משקה" בשטח הבניין הפרטי. ועד הבית מתחייב לטפל באחזקת המתקן, ניקיון סביבתו, פינוי הבקבוקים ומחזורם בהתאם להוראות החלים כיום ובדרך של מחזור והעברת הבקבוקים לחנויות ולרשתות הפועלות בהתאם לחוק הפקדון. כל הכנסות ממחזור הבקבוקים יהיו של ועד הבית אשר יוכל להשתמש בהם לצרכיו. העירייה תענה לבקשות לאספקת מתקני מחזור (מתקן אחד לכל בניין) על בסיס כל הקודם זוכה. העירייה לא תהא אחראית לתקינות המתקן לאחר הצבתו, ופעולת המחזור ו/או פינוי תכולת המתקן משטחים פרטיים. העירייה שומרת לעצמה את הזכות לחזור בה מאספקת ו/או התקנת מתקני המחזור ולהפסיק ו/או לפנות את המתקנים או לנקוט בכל הליך אחר כפי שתמצא לנכון. מועד אחרון להגשת בקשה: 20.3.22 למידע ופרטים נוספים: מחלקת איכות הסביבה, טלפון: 08-9433348, מייל: [email protected] (לידי גב` חני אדרי) |