יום האישה הבינלאומי 2022
|
||||||||||||||||
|
יום האישה הבינלאומי הוא יום חג אמיתי לנשים ברחבי העולם. בחודש האישה מפנים את הזרקור לנושאים החשובים של קידום נשים ושוויון הזדמנויות. הנהלת העירייה פועלת באופן רציף לקידום שוויון מגדרי בכל המערכות העירוניות: חינוך, מרחב ציבורי, שירותים חברתיים ועוד. ערב חגיגי עם הזמרת אורנה דץ ואמן החושים היבנאי, חזי דין, נערך ביום שלישי בהיכל התרבות במעמד מ"מ וסגן ראש העיר חיים מסינג ורעייתו, סגני ראש העיר וחברי מועצה, מנכ"ל העירייה, תושבים ואורחים נועד להביע הערכה לנשים על עשייתן ושילובן במגוון תחומים: תעסוקה, תרבות, אומנות, פוליטיקה, חברה, כלכלה תוך היותן במקביל נדבך מרכזי במסגרת המשפחתית. חיים מסינג ציין בפתיחת הערב כי נשים תופסות עמדות מפתח בהובלת מערכות בכל תחומי החיים, הן ברמה הלאומית והן ברמה המקומית וכי הדבר נעשה בזכות כישוריהן ויכולתן הגבוהה. מסינג אמר כי ראש העיר צבי גוב-ארי תומך ומעודד שילוב, שוויון וקידומן של נשים וכי הדבר בא לידי ביטוי, הלכה למעשה, בעיריית יבנה ובכלל שלוחותיה. במתנ"ס נאות-שז"ר נערך ביום שני המופע "אשת חיל-אחיות במה" במופע קומי משעשע. במרכזים הקהילתיים התקיימו פעילויות וסדנאות לרגל חודש האישה. האירועים יתקיימו ביוזמת עיריית יבנה, הרשת למרכזים קהילתיים, ועד העובדים ויועצת ראש העיר למעמד האישה, אורלי גולנסקי. |