חוגגים פורים במרכז רייך
|
||||||||||||||||
|
"ריקוד ההיפ הופ הוא ריקוד כיפי, קצבי ומשחרר, כל מי שרוקד את הסגנון הזה, בהחלט נהנה ממנו, ההיפ הופ היא תנועה שהחלה על ידי נוער אפריקני ולטיני בניו יורק ומאז נפוץ בכל העולם". מספרת מלי לוי מדריכת ההיפ הופ. "כולנו אוהבים להיסחף לתוך ריקוד" אמרה אחת האימהות "הצלילים של המוזיקה והתנועה נותנים לגוף שלנו להביע את עצמו ולשחרר את הלחץ היומיומי". מנהלת מרכז רייך, ענת גרוצקי, "ריקוד הוא פעילות גופנית לכל דבר אולם בניגוד לאימון גופני בחדר הכושר. בריקוד אנחנו באים ליהנות ועל הדרך מפעילים את הגוף, משפרים סיבולת לב-ריאה ומחזקים את השרירים, משפרים קואורדינאציה, שיווי משקל, טווח התנועה, מגמיש את המפרקים, הגוף זז מצד לצד לפי קצב המוסיקה והלב מתמלא שמחה ולקרבה בן אנשים" היה ערב מלא קצב ושימחה, הקבוצות הופיעו בפני ההורים הנרגשים, התקיימו ריקודי סולו, הרקדה לכל התלמידים וההורים יחד לצלילי המוזיקה, תודות לצמד המדריכים הנפלאים ולכל צוות מרכז רייך. בואו לרקוד ולהנות. לפרטים מרכז רייך 08-9331133 (16/3/22)
|